Regimantas Adomaitis
Nijolė Adomonytė
Vincentas Aleknavičius
Nijolė Andrijauskienė
Rita Anskaitienė
Algimantas Apanavičius
Algimantas Apanavičius (jn)
Regina Arbačiauskaitė
Irina Arefjeva
Gražina Arlickaitė
Valentas Aškinis
Gražina Baikštytė
Gražina Balandytė
Raimundas Banionis
Arvidas Andrijus Baronas
Šarūnas Bartas
Giedrė Beinoriūtė
Ilja Bereznickas
Saulius Beržinis
Aušra Biriukovienė
Rūta Birštonaitė
Lukas Brašiškis
Algirdas Bružas
Juozas Budraitis
Ramona Bujutė
Donatas Buklys
Ieva Bunokaitė
Kristina Buožytė
Vanda Butkienė
Juzefa Čeičytė
Danutė Cicėnaitė
Gintautas Dailyda
Vytautas Damaševičius
Romualdas Damulis
Vilija Daugirdaitė
Vasilijus Degteriovas
Aleksandras Digimas
Vaidotas Digimas
Ona Diržytė
Tomas Donela
Eitvydas Doškus
Diana Faraponienė
Zina Fatejevaitė
Vidmantas Gaigalas
Samvelas Gandžumianas
Algirdas Garbačiauskas
Lina Gečienė
Jurgita Gerdvilaitė
Gediminas Girdvainis
Ramūnas Graželis
Ramūnas Greičius
Jonas Gricius
Jurij Grigorovič
Rita Grikevičienė
Julija Gruodienė
Rimantas Gruodis
Romualdas Gudas
Kęstutis Gudavičius
Leokadija Inčiūtė
Skirmanta Jakaitė
Valdas Jakniūnas
Šarūnas Jakštas
Aloyzas Jančoras
Gediminas Jankauskas
Jadvyga Janulevičiūtė
Darius Jaruševičius
Vaidas Jauniškis
Juozas Javaitis
Arturas Jevdokimovas
Ignas Jonynas
Natalija Ju
Milda Juknevičiūtė
Milda Jurkutė
Audrius Juzėnas
Viktoras Juzonis
Laimantas Kairys
Lina Kaminskaitė–Jančorienė
Auksė Kancerevičiūtė
Grigorijus Kanovičius
Vytautas Katkus
Andrius Kaušinis
Marius Kavaliauskas
Vidmantas Kazlauskas
Neringa Kažukauskaitė
Izolda Keidošiūtė
Augis Kepežinskas
Lilija Kopač
Stanislovas Kopajevas
Eleonora Koriznaitė
Ruslan Korostenskij
Vladimiras Kostiugovas
Janina Krasauskienė
Linas Kriščiūnas
Algimantas Kriščiūnas
Dalia Irena Kriščiūnienė
Ramunė Kudzmanaitė
Algimantas Kupčinskas
Inesa Kurklietytė
Vytautas V. Landsbergis
Janina Lapinskaitė
Gediminas Lasinskas
Elžbieta Latėnaitė
Liubomiras Laucevičius
Jūratė Leikaitė
Romas Lileikis
Santa Lingevičiūtė
Justinas Lingys
Arvydas Liorančas
Algis Liutkevičius
Gytis Lukšas
Lina Lužytė
Algimantas Maceina
Antanas Maciulevičius
Eugenijus Macius
Vaiva Mainelytė
Jonas Maksvytis
Agnė Marcinkevičiūtė
Adakris Marcinkus
Kipras Mašanauskas
Arūnas Matelis
Juozas Matonis
Audra Matukienė
Diana Matuzevičienė
Kornelijus Matuzevičius
Dainius Mažulis
Danielius Mekinkovas
Dalia Michelevičiūtė
Henrikas Mikalauskas
Linas Mikuta
Algimantas Mikutėnas
Daiva Minkevičiūtė
Ignas Miškinis
Algimantas Mockus
Rimas Morkūnas
Pranas Morkus
Mingailė Murmulaitienė
Danutė Narušytė
Vladas Naudžius
Algirdas Ničius
Jonas Nosalis
Rūta Oginskaitė
Rimas Olšauskas
Eugenijus Ostašenkovas
Apolonija Paludnevičiūtė
Vytautas Paukštė
Rasa Paukštytė
Andrius Paulavičius
Roma Pauraitė
Donatas Pečiūra
Algirdas Petraitis
Kęstutis Petrulis
Daiva Petrulytė
Živilė Pilipavičienė
Izabelė Pinaitytė
Ksavera Pinelienė
Živilė Pipinytė
Violeta Podolskaitė
Arnoldas Pričinas
Arūras Pugačiauskas
Algimantas Puipa
Vidmantas Puplauskis
Kazys Pūras
Viktoras Radajevas
Viktoras Radzevičius
Ramunė Rakauskaitė
Romualdas Ramanauskas
Gražina Remeikaitė
Agnė Rimkutė
Justas Rožėnas
Linas Ryškus
Remigijus Sabulis
Arūnas Sakalauskas
Jūratė Samulionytė
Marat Sargsyan
Algirdas Šatkauskas
Nadiežda Ščiukina
Aurika Selenienė
Algirdas Selenis
Algirdas Šemeškevičius
Kristina Sereikaitė
Žydrė Sičiūnaitė
Ina Šilina
Juozas Širvinskas
Andrius Šiuša
Gediminas Skvarnavičius
Albinas Slavinskas
Algimantas Sliaužys
Virginija Smelevičienė
Kostas Smoriginas
Audrius Stonys
Arūnas Stoškus
Henrikas Štutas
Vitalijus Suchockis
Raminta Šumskytė
Vytautas Survila
Dalia Survilaitė
Vanda Survilienė
Olga Survillo
Gražina Svilienė
Zenonas Tarakevičius
Algirdas Tarvydas
Algimantas Taujanskas
Rasa Taujanskienė
Jonas Tomaševičius
Vytautas Tomkus
Alfonsas Triškus
Andrius Trukanas
Juozas Tuita
Saulė Tuitienė
Jokūbas Vilius Tūras
Gražina Urbonaitė
Irena Vabalienė
Jurgita Vaidilaitė
Henrikas Vaigauskas
Ramūnas Vaitkus
Nijolė Valadkevičiūtė
Mantas Verbiejus
Algirdas Vėsulas
Kristijonas Vildžiūnas
Linas Vildžiūnas
Stanislovas Vilkevičius
Jūratė Visockaitė
Juras Visockis
Dalia Vizgirdaitė
Eligija Volodkevičiūtė
Sandra Vydmontė
Sonata Žalneravičiūtė
Vytautas Žekonis
Giedrė Žickytė
Edmundas Zubavičius
Alicija Žukauskaitė

Raimundas Banionis (Režisierių gildija)

Raimundas Banionis

Gimė 1957 metais Panevėžyje.
1980 metais baigė valstybinį Kinematografijos Institutą Maskvoje. Nuo 1980 metų dirbo režisieriumi-statytoju Lietuvos Kino studijoje.
Nuo 1991 metų dirba režisieriumi UAB „LITNEK“, taip pat pagal sutartis dirba teatre ir kitur.

T E A T R E
„Prie Auksinio ežero“ 1997; „Ratas“ 1997; „Meilės laiškai“ 1998 – J. Miltinio Dramos teatre, „Susitikimas“ 1999m. – Nacionaliniame dramos teatre;  „Frank Kruk“ 2003 – Klaipėdos Dramos teatre; „Rigoletas“ 2003 – opera Klaipėdos muzikiniame teatre; Pedro Kalderon de La Barka „Dama-vaiduoklė“ 2004 – Tiumenės valstybiniame dramos ir komedijos teatre (Rusija).
 
V A I D Y B I N I A I   F I L M A I
„Mano mažytė žmona“ 1985, 85min., 35mm, Lietuvos kino studija.
1986 – Prizas už debiutą Visasąjunginiame festivalyje Minske.
„Šešiolikmečiai“ 1986, 200min., Lietuvos kino studija. 
„Neatmenu tavo veido“ 1987, 80min., 35mm, Lietuvos kino studija.
1989 – Prizas už režisūrą Costa de Estoril (Portugalija) kino festivalyje; 1989 – Grand Prix Pirmajame tarptautiniame festivalyje Maskvoje; 1988 – Wiesbaden festivalis.
„Vaikai iš “Amerikos viešbučio“ 1990, 90min., 35mm, Lietuvos kino studija. 
1991 – Berlyno kino festivalis, 1992 – Upsalos kino festivalis (Švedija), filmas parduotas „SAT 3“ kanalui.
„Džiazas“ 1992, 90min., 35mm, „Litnek“.
1993 – San Remo Internazionale del film D’Autore; 1993 – Kinotavr (Rusia); 1994 KinoŠok (Rusia); 1993 – Maskvos tarptautinis kino Festivalis; 1994 – Riminicinema.

D O K U M E N T I N I A I   F I L M A I
 
„Kelio džentelmenai“ 1981
„Fontano vaikai“ 1989, 20min., 35mm 
„Novarišai“ 1995 (Danijos televizijai)
„Adomas Mickevičius. Realybės versijos“ 1998, 45min., BETACAM
„Juozas Miltinis. Nežinomas interviu“ 2000, 41min., BETACAM

P R E Z E N T A C I N I A I   F I L M A I 
„Dvarčionių keramikai“, „Kalnapiliui“, „Baltijai“, LR Mokesčių inspekcijai
 
MISTERIJA pagal J.S Bacho „Pasiją pagal Matą“ Šv. Jonų bažnyčioje Vilniuje (2000)
Per 40 reklaminių klipų, tarp jų – „Dvarčionių keramikai“, „Paroc Lietuva“, „Žemaitijos pienui“, „Rokiškio sūriui“, „Vision express“,  „R.R.W. medical trade UAB“, „Grafika“.

TV   S E R I A L A I

  „Kartu“ 2000–2001, BTV

„Gedimino 11“ 2001, BTV
„Prokurorai“ 2002–2003, LTV

 

Daugiau informacijos ieškokite:

http://www.lfc.lt/lt/Page=PersonList&ID=672&PersonType=Director&C=

____________________________________________________


A N K E T A

 

1. Ar Lietuvoje yra perspektyvų kurti kiną? Kokios stipriosios ir silpnosios „lietuviško kino“ pusės?

 
Kiną kurti bet kur perspektyvu. Tai viena iš galingiausių valstybės įvaizdžio formavimo priemonių. Net Leninas tai suprato, kodėl mūsiškiai nesusipranta? M.Gibsonas pavaizdavo lietuvį kaip laukinį su beisbolo lazda, ir mums tas įvaizdis prilipo. Žmogėdra Hannibal‘as Lecter‘is – irgi iš Lietuvos. Labai gaila, kad mūsų valstybės „galvos“ nesuvokia kino paveikumo ir mėto lėšas keistoms, specialiai valdiškiems konkursams įkurtoms „įvaizdžio formavimo“ firmelėms. O gal tai daroma sąmoningai? Nelabai nustebčiau…
 

2. Koks, Jūsų nuomone, turėtų būti valstybės požiūris į nacionalinį kiną? Ar įsivaizduojate, kokia institucija turėtų ir galėtų teikti paramą bei ginti kino kūrėjų interesus?

 
Į šį klausimą jau atsakiau. Pats institucijos pavadinimas neturi reikšmės. Svarbu turėti aiškų tikslą.
 

3. Kuris darbo kine momentas Jums įdomiausias ir kūrybiškiausias? Kuris kainuoja daugiausia nervų?

 
Nervų kainuoja visi. Scenarijus yra pagrindų pagrindas, per filmavimą jis apvirsta aukštyn kojom, per montažą mėgini viską sustatyti į vietas, ir gauni kažką visiškai nauja.
 

4. Įsiminęs (sukrėtęs, komiškas, absurdiškas) įvykis, Jums nutikęs filmavimo metu.

 
Filmavau kursinį darbą, kurio pagrindinis herojus – autolenktynininkas. Pagal scenarijų jis neturėjo nieko sulaužyti ir sudaužyti, nes tais laikais rekvizitas buvo toks pats deficitas, kaip ir „saliami“ dešra arba majonezas su žirneliais. Pradedam filmuoti, turim vieną vienintelę mašiną, kurią turime grąžinti sveiką ir dar labiau blizgančią. Kaskadininkas paslydo ir mašinos nebėra. Buvo labai blogai… Ties trečiu puslitriu gimė sprendimas – sudaužytas automobilis taps svarbia pagrindinio herojaus charakteristika.
 

5. Kuris filmas Jums sėkmingiausias? Kur jo sėkmės priežastis?

 
„Vaikai iš „Amerikos“ viešbučio“. Manau, kad labai prie filmo sėkmės prisidėjo tada dar jauni, bet jau labai geri aktoriai – Augustas Šavelis, Gabija Jaraminaitė, Rolandas Kazlas.
 

6. Ar išleidęs į pasaulį filmą jaučiate publikos dėmesį ir atsaką, ar Jums svarbu, kaip vertinamas ir žiūrimas Jūsų filmas?

 
Lietuviai žiūrovai yra santūrūs, o kritikai – kaip kompleksuoti paaugliai, kuriems tėvai įkalė, jog jie yra nevėkšlos, todėl nieko patys sukurti negalės. Vienintelis sprendimas – jungtis į gaujas su tokiais pačiais kaip tu ir išmoningai žeminti labiau Dievo apdovanotus žmones.
 

7. Kokia, Jūsų nuomone, kino kritikos paskirtis?

 
Kritikas yra pirmas žiūrovas. Kritiko žodis – profesionalus žvilgsnis iš šalies. Kritika nėra saviraiškos ar savęs įtvirtinimo rūšis. Analizuodamas ir vertindamas, kritikas turi išlikti nešališkas stebėtojas, kurio nuomonė yra viena iš daugelio.